środa, 2 kwietnia 2014

Wiosna zachęca do wielu rzeczy

No wreszcie pogoda robi się cudowna i nie muszę się bać ataku zimy. Niech zawładną moją szafą spódniczki, sukienki i pastelowe kolorki. Jestem na tak.
(=ↀωↀ=)✧
Wiosna wyzwala... wiele pozytywnych emocji.
Najchętniej bym się rozleniwiła, ale muszę odbyć praktyki. Dziś skończyłam żłobek. Będzie mi brakowało tych szkrabów. To takie słodkie jak takie małe przytula się i woła ,,moja ciocia!'' ꒰ღ˘‿˘ற꒱❤⃛   Wczoraj z nostalgią słuchałam kołysanki z moich dziecięcych lat - Bajka iskierki.
No ale wracając do mojego rysowania, na ostatnich zajęciach miałam akt.
To efekt czekania na modelkę.
Tutaj szkice dla wyboru najlepszej perspektywy.
[węgiel, papier 100x70]
To może nie jest do końca dopracowane, ale zrobiłam to w trzy godziny i na tym etapie chciałam zakończyć. Na egzaminie z rysunku będę miała cztery godziny, więc myślę że się wyrobię. W zeszłym roku też zdążyłam, ale tym razem będzie lepszy efekt (。☉౪ ⊙。)hehehe
A z zadań domowych:
 
  • Widok z okna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  i słabe ręce...











...żeby nie było,że wszystko umiem rysować. Nadal słabo wiele rzeczy idzie.

6 komentarzy: