czwartek, 15 maja 2014

Rysowałam...

,,I wtedy przyszedł maj
Zamieszał w moim sercu...''

To już połowa maja, a ja miałam częściej wstawiać posty
Lol, nope

Ostatnio sobie przeczytałam, że 9maja w Warszawie odbył się wernisaż w ramach projektu Polska Grafika Cyfrowa. Znalazły się tam prace graficzne i rzeźby z druku przestrzennego. A 30maja odbędzie się aukcja tych prac i jest to pierwsza inicjatywa tego typu w ogóle. ,,Komputerowa sztuka'' wbija się do galerii. Jak dla mnie fajna sprawa, bo za pomocą różnych programów można stworzyć niesamowite rzeczy, ale jakoś nie każdy ma tyle czasu, wiedzy i pomysłów żeby coś samemu stworzyć. Dobre jest to, że swoją szansę wykorzystali freelancerzy, wśród autorów znalazłam dwóch studentów, którzy jeszcze nie mieli czym się pochwalić.
 ,, Organizatorzy postawili sobie za cel, aby miarą twórcy posługującego się technikami komputerowymi był jego dorobek artystyczny i wystawowy nie zaś długa lista klientów korporacyjnych .  Prezentowane są prace ludzi, których nazwiska nie pojawiają się jeszcze na stronach katalogów aukcyjnych, a ich dzieł nie można zobaczyć w muzeach. Subiektywny dobór prac ma odzwierciedlać szerokie spectrum zainteresowań i tematów grafiki cyfrowej.’’
 
Prace trzymają wysoki poziom [galeria], może kiedyś i ja trafię na tę wystawę?(hehehe zabawne.)
To ja na razie tu się pokażę może.

Nie pytajcie xD Ale podoba mi się ten koncept
Mój aparat mnie nie kocha :(
Pan wykładowca :3

No i moje piękne maleństwo na koniec. Od razu z długopisa, dlatego powyginane i nie przemyślane.



 

3 komentarze:

  1. Droid super!!!
    A panny mają piersi za małe xD
    Pozdrawiam Sylwek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za małe tylko naturalne i normalnych rozmiarów ;p aż takiego fantasy nie rysuję ale dzięki :D

      Usuń
  2. Fajnie wyszły te rysunki, ale na tym pierwszym ta pani ma chyba trochę za długie nogi, kolano wydaje się być za nisko i noga tak dziwnie wygląda. Reszta rysunków wyszła świetnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń